Program 9. edycji AI & Big Data Congress

Dzień I – 1 października 2018

Część wspólna AI & Big Data Congress oraz BlockchainTech Congress


9:00 – 11:30

Shaping tomorrow/Kształtowanie przyszłości


8:30 - 9:00 Rejestracja


9:00 - 9:15 Uroczyste Otwarcie Kongresów


9:15 - 9:45 Keynote Speech

Futurystyczna wizja przyszłości

9:45 - 10:15 Keynote Speech

Monetyzacja i komercjalizacja danych

10:15 - 10:45 Debata

Cyfrowa, światowa rewolucja. Blockchain, AI i Big Data.

10:45 - 11:30 Debata

AI & Blockchain. The future will be decentralized?
  • W jaki sposób AI wpływa na blockchain i jak blockchain wpływa na AI?
  • Zdecentralizowana struktura AI – nowe biznesowe możliwości?
  • Budowa sztucznej inteligencji oparta na technologii blockchain
  • Ekosystem, w którym wzrastają technologie

11:30 – 12:15 Przerwa


I DZIEŃ AI & Big Data Congress


12:15 – 14:30

Trendy technologiczne


12:15 - 13:30 Use Cases – omówienie trendów z praktycznymi przykładami

(czas na jeden use case ok. 15 min)

12:15-12:30 Case

NLU & NLP – przetwarzanie języka naturalnego

12:30-12:45 Case

Text processing – technologia rozpoznawania i przetwarzania tekstu
  • Generowanie tekstu; wykrywanie fake text i fake news

12:45-13:00 Case

Deep learning – perspektywy uczenia przez wzmocnienie w świetle różnych gałęzi przemysłu i tworzenia innowacji

13:00-13:15 Case

Image processing i ML jako możliwość przewidywania zjawisk?
  • Personalizacja 1 to 1 w omnichannel

13:15-13:30 Case

Połączenie AI, ML oraz biometrii
  • Sztuczna inteligencja, analiza śladów cyfrowych i biometria behawioralna w transformacji sektora usług finansowych

13:30-14:00 Debata podsumowująca

Trendy technologiczne
  • NLU & NLP, przetwarzanie obrazów, tekstu, biometria, sieci neuronowe (ranking technologii)
  • Cross-sektorowe wdrożenia, dobór technologii do branży
  • Zmiany procesów w organizacjach niezbędne do wykorzystania AI, zmiany procesów powodowane przez AI

14:00 – 15:30

Praktyczne zastosowania AI w biznesie


14:00 - 14:20 Speech

Wprowadzenie do praktycznych zastosowań AI w biznesie oraz problem z marką w kontekście Cambridge Analytica (studium przypadku)

14:20 - 15:30 Use cases – wdrożenia narzędzi AI w poszczególnych branżach i sektorach

  • Finanse i bankowość AI w decyzjach kredytowych
  • Motoryzacja Autonomiczne pojazdy
  • Przemysł Transformacja w kierunku Factory 4.0
  • Marketing Łączenie danych z różnych źródeł w dopasowaniu contentu dla klienta
  • Media i reklama Polaryzacja poglądów internatów
  • Cross-sektorowość Data-driven marketing, a RODO. Jak integrować i analizować dane z różnych źródeł w zgodzie z regulacjami RODO?

15:30 – 16:30 Lunch

Dzień II – 2 października 2018

II DZIEŃ AI & Big Data Congress


9:00 – 11:00

Round Tables (stoły w fromule pulling question)

(2 rundy po ok. 50 min)

Stół 1

Propozycja nazwy stołu i tematu do dyskusji:
  • Monetyzacja ruchu na stronie www

Stół 2

Propozycja nazwy stołu i tematu do dyskusji:
  • Data quality: jak automatyzować przetwarzanie danych? Jak z nich korzystać i formułować wnioski?

Stół 3

Propozycja nazwy stołu i tematu do dyskusji:
  • W jaki sposób motywować pracowników z pokolenia Millenialsów?

Stół 4

Propozycja nazwy stołu i tematu do dyskusji:
  • Profilowanie klienta

Stół 5

Propozycja nazwy stołu i tematu do dyskusji:
  • „Jak stworzyć narzędzia AI w 2 miesiące i wprowadzić je do firmy?”

Stół 6

Propozycja nazwy stołu i tematu do dyskusji:
  • Innovation driven: Jak zmienić przedsiębiorstwo? Jak znaleźć miejsce dla AI w firmie? Jakie są bariery innowacji?

11:00 – 11:30 Przerwa


11:30 – 14:00

Klient & Nowy Marketing


11:30 - 11:50 FireChat

Jak podejmować optymalne decyzje biznesowe? Prescriptive analytics - przyszłość, wyzwania i potencjał

11:50 - 12:05 Use case

Czy mój klient jest szczęśliwy? Jak zmierzyć jego zadowolenie?

12:05 - 12:20 Use case

Retail Apocalypse – nowoczesne centra sprzedaży przyszłości

12:20 - 13:00 Debata

Technologia w obsłudze klienta – AI w B2C
  • Jak będzie wyglądać shopping experience przyszłości?
  • Narzędzia AI i Data Science w celu uatrakcyjnienia komunikacji i sprzedaży
  • Handel konwersacyjny

13:00 - 13:15 Use case

Jak połączyć AI i świat reklamy?

13:15 - 13:30 Use case

Precyzyjne targetowanie reklamy

13:30 - 14:00 Debata

Strategia budowy kampanii reklamowej
  • Be Mobile? Efektywne drogi komunikacji z potencjalnym klientem
  • AI opłacalną inwestycją? Insourcing vs. Outsourcing?
  • Narzędzia analizy nastrojów konsumentów w sieci
  • Jak poruszać się w gąszczu konkurencji?

14:15 – 15:30

Human


14:15 - 14:30 Prezentacja

Raport dotyczący zatrudniania Millenialsów w Data Science

14:30 - 14:45 Case study

Ocena pracowników na podstawie danych zbieranych wewnątrz organizacji, profilowanie pracowników

14:45 - 14:55 Use case

Przykłady optymalizacji, które nie prowadziły do zwolnień

14:55 - 15:30 Debata

Millenialsi & robotyzacja & automatyzacja: zmiany na rynku pracy i w miejscu pracy
  • Zmiana w podejściu do pracownika pokolenia Y i pracownika Y do pracodawcy
  • Jak motywować pracowników Y? Jak i gdzie szukać talentów?
  • Pozytywny wpływ narzędzi AI i robotyzacji w kreowaniu miejsc pracy

15:30 – 16:30 Lunch

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w agendzie.
Data aktualizacji: 3.07.2018 r.