Program 9. edycji AI & Big Data Congress

Dzień I – 1 października 2018

Część wspólna AI & Big Data Congress oraz BlockchainTech Congress


9:00 – 11:30

Shaping tomorrow/Kształtowanie przyszłości


8:30 - 9:00 Rejestracja


9:00 - 9:30 Uroczyste Otwarcie Kongresów

  • Tomasz Motyl, Przewodniczący Rady Programowej AI & Big Data Congress
  • Norbert Biedrzycki, Przewodniczący Rady Programowej BlockchainTech Congress Advisory Board, McKinsey Digital Vice President McKinsey & Company

9:30 - 9:45 Wystąpienie Gościa Honorowego

  • Przedstawiciel Ministerstwa Cyfryzacji*

Futurystyczna wizja przyszłości

9:45 - 10:00 Keynote Speech

Shaping tomorrow
  • Neil Walker, Head of Royal Bank of Scotland in Poland

10:00 - 10:35 Debata

Cyfrowa rewolucja
  • Digitalizacja w perspektywie 5, 10, 50 lat
  • Drogi do uzyskania przewag w nowym, cyfrowym świecie
Moderator:
  • Julia Krysztofiak-Szopa, Prezes Zarządu, Startup Poland
Prelegenci:
  • Urszula Leciejewska, Head of Google Cloud Channel CEE & Russia, Google Cloud
  • Jan Filip Staniłko, Dyrektor Departamentu Innowacji, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
  • Neil Walker, Head of RBS Poland

10:35 - 10:50 Keynote Speech

Skuteczna monetyzacja i komercjalizacja danych-bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, …
  • dr Mariusz Cholewa, Prezes Zarządu, Biuro Informacji Kredytowej

10:50 - 11:30 Debata

Focus na AI & Blockchain. The future will be decentralized?
  • W jaki sposób AI wpływa na blockchain i jak blockchain wpływa na AI?
  • Zdecentralizowana struktura AI – nowe biznesowe możliwości?
  • Budowa sztucznej inteligencji oparta na technologii blockchain
  • Ekosystem, w którym wzrastają technologie
Prelegenci:
  • dr Mariusz Cholewa, Prezes Zarządu, BIK
  • Manuel Machado, Member of the EU Blockchain Observatory & Forum, Global Head of Blockchain Solutions at Worldline
  • Karolina Marzantowicz, Chief Technology Officer CEE, IBM

11:30 – 12:15 Przerwa


I DZIEŃ AI & Big Data Congress


12:15 – 14:30

Trendy technologiczne


12:15 - 13:30 Use Cases – omówienie trendów z praktycznymi przykładami

(czas na jeden use case ok. 15 min)

12:15-12:30 Case

deep learning oparte o NLU = chatboty, na jakie czekaliśmy?
  • Bartosz Baziński, Założyciel, COO, SentiOne

12:30-12:45 Case

Text processing – technologia rozpoznawania i przetwarzania tekstu

Generowanie tekstu; wykrywanie fake text i fake news

  • Przedstawiciel, Wirtualna Polska*

12:45-13:00 Case

Image processing i ML jako możliwość przewidywania zjawisk?

Personalizacja 1 to 1 w omnichannel

  • Przedstawiciel, Zalando*

13:00-13:15 Case

Deep learning

Wykorzystanie algorytmów AI w modelowaniu sieci energetycznych

  • Paweł Pisarczyk, CEO, Atende Software

13:15-13:30 Case

Połączenie AI, ML oraz biometrii
  • Sztuczna inteligencja, analiza śladów cyfrowych i biometria behawioralna w transformacji sektora usług finansowych
  • Hubert Rachwalski, CEO, Nethone

13:30-14:00 Debata podsumowująca

Trendy technologiczne
  • NLU & NLP, przetwarzanie obrazów, tekstu, biometria, sieci neuronowe (ranking technologii)
  • Cross-sektorowe wdrożenia, dobór technologii do branży
  • Zmiany procesów w organizacjach niezbędne do wykorzystania AI, zmiany procesów powodowane przez AI
Prelegenci:
  • Edward Weatherall, Director Partnership Markets, Sizmek
  • Robert Bednarski, Country Director, Central Eastern Europe, Facebook*
  • Ben Broshi, CDO, Deutsche Telecom Medien*
  • Grzegorz Bartler, Business Intelligence Department Director, Polkomtel*

14:00 – 15:30

Praktyczne zastosowania AI w biznesie


14:00 - 14:15 Speech

Stronnicze AI - co świat powinien zrobić aby uniknąć tworzenia AI patrzącego przez okulary naszych uprzedzeń
  • Dr Paweł Rzeszuciński, Data Scientist, Codewise, Członek European AI Alliance

14:15 - 14:30 Speech

Wprowadzenie do praktycznych zastosowań AI w biznesie oraz problem z marką w kontekście Cambridge Analytica (studium przypadku)
  • Piotr Prajsnar, CEO, Cloud Technologies*

14:20 - 15:30 Use cases – wdrożenia narzędzi AI w poszczególnych branżach i sektorach

  • Finanse i bankowość AI w decyzjach kredytowych
    • Krzysztof Węcławowicz, Country Manager, Finiata
  • Motoryzacja Autonomiczne pojazdy
    • Przedstawiciel mytaxi*
  • Przemysł Transformacja w kierunku Factory 4.0
    • Przedstawiciel Advantech*
  • Marketing Łączenie danych z różnych źródeł w dopasowaniu contentu dla klienta
    • Edward Weatherall, Director Partnership Markets, Sizmek

15:30 – 16:30 Lunch

Dzień II – 2 października 2018

II DZIEŃ AI & Big Data Congress


9:00 – 11:00

Round Tables

To innowacyjna formuła konferencji. W odróżnieniu od klasycznej organizacji umożliwia interakcję między uczestnikami, stwarza możliwość wymiany myśli i doświadczeń. Każdemu stolikowi przewodniczy gospodarz będący ekspertem w danej dziedzinie. Przy każdym ze stołów następuje pogłębiona dyskusja na bieżące tematy dotyczące obszarów wokół AI, Big Data, Data Science. To idea, która wprowadza dynamizm, możliwość integracji i networkingu między uczestnikami. Blok podzielony jest na dwie 50-minutowe rundy. Uczestnicy wybierają w każdej rundzie jeden ze stołów tematycznych. Po upływie czasu następuje wymiana uczestników.

Stół 1

  • Data quality: jak automatyzować przetwarzanie danych? Jak z nich korzystać i formułować wnioski?
    • Andrzej Czechowski, Chief Data Officer, Head of Business Intelligence, Samsung

Stół 2

  • W jaki sposób motywować pracowników z pokolenia Millenialsów?
    • Piotr Adamczyk, Chief Innovation Officer, Work Service

Stół 3

  • Profilowanie klienta
    W jaki sposób budować strategie marketingowe i komunikacyjne w oparciu o dane z największego w Polsce badania o profilu konsumenckim i lifestyl'owym
    • Przedstawiciel Kantar

Stół 4

  • Machine Learning, AI and Big Data w cyberbezpieczeństwie
    Cyber Fusion jako następna generacja modeli SOC i CSIRT: Jak najlepiej wykorzystać technologię i ludzkie umiejętności w celu zmaksymalizowania wydajności CFC (Cyber Fusion Center), aby zminimalizować ryzyko dla organizacji?
    • Francesco Chiarini, Global Cybersecurity Incident Response, Pepsico

Stół 5

  • Automatyzacja
    • Janusz Smok, Industry IoT Channel Manager for CEE Region, Advantech Europe BV

11:00 – 11:45 Przerwa


11:45 – 14:15

Klient & Nowy Marketing


11:45 - 12:00 Case study

Komunikacja przyszłości w świecie technologii w oparciu o autorskie badanie Meaningful Brands
  • Alicja Cybulska, Intelligence Director, Havas Media Group

12:00 - 12:15 Use case

Retail Apocalypse – nowoczesne centra sprzedaży
  • Krzysztof Bajołek, Założyciel, Answear.com*

12:15 - 12:30 Use case

Wzbogacanie tradycyjnych łańcuchów wartości o nowe modele monetyzacji oparte na marketingu czasu rzeczywistego
  • Krzysztof Goworek, Chief Innovation Officer, TUATARA

12:30 - 13:15 Debata

Technologia w obsłudze klienta – AI w B2C
  • Jak będzie wyglądać shopping experience przyszłości?
  • Narzędzia AI i Data Science w celu uatrakcyjnienia komunikacji i sprzedaży
  • Handel konwersacyjny
Moderator:
  • Krzysztof Bajołek, Założyciel, Answear.com*
Prelegenci:
  • Sylwia Bilska, Board Member, Customer Director, Central Europe, Tesco
  • Maciej Malenda, Innovation and New Business Director, Medicover
  • Olaf Piotrowski, Chief Data Officer, Grupa Allegro
  • Maciej Kowalski, Członek Zarządu, MCI Capital, Członek Rady Nadzorczej, Morele.net*

13:15 - 13:30 Use case

Jak połączyć AI i świat reklamy?

13:30 - 13:45 Use case

Czy mój klient jest szczęśliwy? Jak zmierzyć jego zadowolenie?
  • Konrad Pawlus, Chief Technology Officer, SALESmanago*

13:45 - 14:15 Debata

Digital Marketing
  • Treści cyfrowe - liczy się ilość czy jakość?
  • Social media jako wsparcie w kontakcie z odbiorcami czy miejsce na reklamę?
  • Jak tworzyć efektywny e-mail marketing w XXI wieku?
  • Czym grozi unikanie pozycjonowania i SEO?
  • Zarządzanie kryzysowe w Digitalu (Jak reagować na negatywne opinie, obraźliwe komentarze, nagłaśnianie naszych błędów itd.)
  • Wpływ DOOH na rynek reklamy outdoorowej

14:15 – 15:30

Human


14:15 - 14:30 Case study

Millenialsi w Data Science

14:30 - 14:45 Use case

Przykłady optymalizacji/automatyzacji i ich pozytywny wpływ na kapitał ludzki.
  • Cezary Mączka, Członek Zarządu, Dyrektor Pionu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Budimex

14:45 - 15:30 Debata

Millenialsi & robotyzacja & automatyzacja: zmiany na rynku pracy i w miejscu pracy
  • Zmiana w podejściu do pracownika pokolenia Y i pracownika Y do pracodawcy
  • Jak motywować pracowników Y? Jak i gdzie szukać talentów?
  • Pozytywny wpływ narzędzi AI i robotyzacji w kreowaniu miejsc pracy
Prelegenci:
  • Cezary Mączka, Board Member, Director of the Human Resource Management Division, Budimex
  • Tina Sobocińska, VP HR and Communication, DHL Parcel Poland
  • Agnieszka Politańska, Dyrektor Personalny, Członek Zarządu, ASTOR*
  • Przedstawiciel Grupy Pracuj*

15:30 – 16:30 Lunch

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w agendzie.
Data aktualizacji: 12.09.2018 r.