Program 9. edycji AI & Big Data Congress

Część wspólna AI & Big Data Congress oraz BlockchainTech Congress


8:30 - 9:00 Rejestracja


9:00 – 11:30

Shaping tomorrow/Kształtowanie przyszłości


9:00 - 9:30 Uroczyste Otwarcie Kongresów

  • Tomasz Motyl, Przewodniczący Rady Programowej AI & Big Data Congress
  • Norbert Biedrzycki, Przewodniczący Rady Programowej BlockchainTech Congress Advisory Board, McKinsey Digital Vice President McKinsey & Company

9:30 - 9:45 Wystąpienie Gościa Honorowego

  • Marek Zagórski, Minister Cyfryzacji

Futurystyczna wizja przyszłości

9:45 - 10:00 Keynote Speech

Shaping tomorrow
  • Neil Walker, Head of RBS Poland, Head of RBS Global Hub Europe

10:00 - 10:35 Debata

Cyfrowa rewolucja
  • Digitalizacja w perspektywie 5, 10, 50 lat
  • Drogi do uzyskania przewag w nowym, cyfrowym świecie
Moderator:
  • Julia Krysztofiak-Szopa, Prezes Zarządu, Startup Poland
Prelegenci:
  • Michał Kozicki, Prezes Zarządu, HBO Polska
  • Marcin Olender, Menedżer ds. Polityki Publicznej w Europie Środkowo-Wschodniej, Google
  • Jan Filip Staniłko, Dyrektor Departamentu Innowacji, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
  • Neil Walker, Head of RBS Poland, Head of RBS Global Hub Europe

10:35 - 10:50 Keynote Speech

Skuteczna monetyzacja i komercjalizacja danych-bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, …
  • dr Mariusz Cholewa, Prezes Zarządu, Biuro Informacji Kredytowej

10:50 - 11:30 Debata

Focus na AI & Blockchain. The future will be decentralized?
  • W jaki sposób AI wpływa na blockchain i jak blockchain wpływa na AI?
  • Zdecentralizowana struktura AI – nowe biznesowe możliwości?
  • Budowa sztucznej inteligencji oparta na technologii blockchain
  • Ekosystem, w którym wzrastają technologie
Moderator:
  • Daniel Haczyk, Redaktor Naczelny, Cyfrowa Ekonomia
Prelegenci:
  • dr Mariusz Cholewa, Prezes Zarządu, Biuro Informacji Kredytowej
  • Manuel Machado, Member of the EU Blockchain Observatory & Forum, Global Head of Blockchain Solutions at Worldline
  • Karolina Marzantowicz, Chief Technology Officer, CEE, IBM
  • dr Paweł Rzeszuciński, Data Scientist, Codewise, Członek European AI Alliance

11:30 – 12:15 Przerwa


I DZIEŃ AI & Big Data Congress


12:15 – 14:30

Trendy technologiczne


12:15 - 13:15 Use Cases – omówienie trendów z praktycznymi przykładami

12:15-12:30 Case

NLU oparte o deep learning = chatboty, na jakie czekaliśmy?
  • Bartosz Baziński, Założyciel, COO, SentiOne

12:30-12:45 Case

Image processing/tekst processing na podstawie inteligentnego asystenta księgowości
  • Tadeusz Chruściel, Założyciel, Scanye

12:45-13:00 Case

Wykorzystanie algorytmów AI w modelowaniu sieci energetycznych

  • Robert Trzaskowski, Project Manager, Atende Software

13:00-13:15 Case

Połączenie AI, ML oraz biometrii
  • Sztuczna inteligencja, analiza śladów cyfrowych i biometria behawioralna w transformacji sektora usług finansowych
  • Hubert Rachwalski, CEO, Nethone

13:15-14:00 Debata podsumowująca

Trendy technologiczne
  • NLU & NLP, przetwarzanie obrazów, tekstu, biometria, sieci neuronowe (ranking technologii)
  • Cross-sektorowe wdrożenia, dobór technologii do branży
  • Zmiany procesów w organizacjach niezbędne do wykorzystania AI, zmiany procesów powodowane przez AI
Moderator:
  • Filiberto Amati, Founder & President of the Management Board, Amati Associates
Prelegenci:
  • Tomasz Jamiński, Head of Strategic and Competitive Intelligence, OLX Group
  • Indrek Vainu, Co-Founder, AlphaBlues, Estonia
  • Edward Weatherall, VP, Partnership Markets, EMEA, Sizmek, UK

14:00 – 15:30

Praktyczne zastosowania AI w biznesie


14:00 - 14:15 Speech

Stronnicze AI - co świat powinien zrobić aby uniknąć tworzenia AI patrzącego przez okulary naszych uprzedzeń
  • Dr Paweł Rzeszuciński, Data Scientist, Codewise, Członek European AI Alliance

14:15 - 14:30 Wsparcie klienta

AI, NLP and Virtual Assistants - The Use Case of Lattelecom
  • Indrek Vainu, Co-Founder, AlphaBlues, Estonia

14:30 - 14:45 Finanse i bankowość

AI w ocenie ryzyka kredytowego
  • Maciej Blasiak, Data Engineer, Finiata

14:45 - 15:00 Medycyna

CarnaLife® – deep neural networks in holographic images in Mixed Reality for Interventional Cardiology & Electrophysiology and telemedicine
  • Mateusz Kierepka, CEO, MedApp

15:00 - 15:15 Przemysł

Transformacja w kierunku Factory 4.0
  • Janusz Smok, Industry IoT Channel Manager for CEE Region, Advantech Europe BV

15:15 - 15:30 Marketing

Combining data from various sources in matching content for the client
  • Edward Weatherall, VP, Partnership Markets, EMEA, Sizmek

15:30 – 16:30 Lunch

II DZIEŃ AI & Big Data Congress

8:30 - 9:00 Rejestracja


9:00 – 11:00

Round Tables

To innowacyjna formuła konferencji. W odróżnieniu od klasycznej organizacji umożliwia interakcję między uczestnikami, stwarza możliwość wymiany myśli i doświadczeń. Każdemu stolikowi przewodniczy gospodarz będący ekspertem w danej dziedzinie. Przy każdym ze stołów następuje pogłębiona dyskusja na bieżące tematy dotyczące obszarów wokół AI, Big Data, Data Science. To idea, która wprowadza dynamizm, możliwość integracji i networkingu między uczestnikami. Blok podzielony jest na dwie 50-minutowe rundy. Uczestnicy wybierają w każdej rundzie jeden ze stołów tematycznych. Po upływie czasu następuje wymiana uczestników.

9:00 – 9:55 Pierwsza runda dyskusji
9:55 – 10:05 Zmiana stołu dyskusyjnego
10:05 – 11:00 Druga runda dyskusji

Stół 1

  • Data quality: jak automatyzować przetwarzanie danych? Jak z nich korzystać i formułować wnioski?
    • Andrzej Czechowski, Chief Data Officer, Head of Business Intelligence, Samsung Electronics Polska

Stół 2

  • W jaki sposób motywować pracowników z pokolenia Millenialsów? Jak poszukiwać i pozyskiwać kadrę do działów Data Science?
    • Piotr Adamczyk, Chief Innovation Officer, Work Service

Stół 3

  • Profilowanie klienta
    W jaki sposób budować strategie marketingowe i komunikacyjne w oparciu o dane z największego w Polsce badania o profilu konsumenckim i lifestyl'owym
    • Janusz Matuszewski, Senior Consultant, Kantar Millward Brown
    • Arkadiusz Kalemba, COO & Board Member, ENERGY Data Lab

Stół 4

  • Machine Learning, AI and Big Data w cyberbezpieczeństwie
    Cyber Fusion jako następna generacja modeli SOC i CSIRT: Jak najlepiej wykorzystać technologię i ludzkie umiejętności w celu zmaksymalizowania wydajności CFC (Cyber Fusion Center), aby zminimalizować ryzyko dla organizacji?
    • Francesco Chiarini, Global Cybersecurity Incident Response, Pepsico

Stół 5

  • Automatyzacja
    Factory 4.0, wymysł marketingu, czy realna potrzeba rynku
    • Janusz Smok, Industry IoT Channel Manager for CEE Region, Advantech Europe BV

11:00 – 11:45 Przerwa


11:45 – 14:15

Klient & Nowy Marketing


11:45 - 12:00 Case study

Komunikacja przyszłości w świecie technologii w oparciu o autorskie badanie Meaningful Brands
  • Alicja Cybulska, Intelligence Director, Havas Media Group

12:00 - 12:15 Use case

eurocash.pl - nowoczesna platforma B2B dla rynku FMCG
  • Jarosław Fuks, Expert in Predictive Analytics and Big Data passionate with customer analytics, segmentation, Manager ds. Analityki CRM, Eurocash

12:15 - 12:30 Use case

Wzbogacanie tradycyjnych łańcuchów wartości o nowe modele monetyzacji oparte na marketingu czasu rzeczywistego
  • Krzysztof Goworek, Chief Innovation Officer, TUATARA

12:30 - 13:15 Debata

Technologia w obsłudze klienta – AI w B2C
  • Jak będzie wyglądać shopping experience przyszłości?
  • Narzędzia AI i Data Science w celu uatrakcyjnienia komunikacji i sprzedaży
  • Handel konwersacyjny
Moderator:
  • Krzysztof Goworek, Chief Innovation Officer, TUATARA
Prelegenci:
  • Krzysztof Bajołek, Założyciel, Answear.com
  • Sylwia Bilska, Board Member, Customer Director, Central Europe, Tesco
  • Maciej Malenda, Innovation and New Business Director, Medicover
  • Olaf Piotrowski, Chief Data Officer, Grupa Allegro

13:15 - 13:30 Use case

Czy mój klient jest szczęśliwy? Jak zmierzyć jego zadowolenie?
  • Konrad Pawlus, Co-Founder, Chief Technology Officer, SALESmanago Marketing Automation

13:30 - 14:05 Debata

Digital Marketing
  • Treści cyfrowe - liczy się ilość czy jakość?
  • Social media jako wsparcie w kontakcie z odbiorcami czy miejsce na reklamę?
  • Jak tworzyć efektywny e-mail marketing w XXI wieku?
  • Czym grozi unikanie pozycjonowania i SEO?
  • Zarządzanie kryzysowe w Digitalu (Jak reagować na negatywne opinie, obraźliwe komentarze, nagłaśnianie naszych błędów itd.)
  • Wpływ DOOH na rynek reklamy outdoorowej
Moderator:
  • Grzegorz Kiszluk, Redaktor Naczelny, Brief.pl
Prelegenci:
  • Jarosław Góra, Co-Founder, Deep.BI
  • Michał Herok, Founder & CEO, SEOgroup
  • Kalina Janicka, CEO, Clear Channel Poland
  • Dariusz Piekarski, Prezes, SARE
  • Jakub Wolff, CEO, Me & My Friends

14:05 – 15:30

Human


14:05 - 14:20 Use case

Przykłady optymalizacji/automatyzacji i ich pozytywny wpływ na kapitał ludzki.
  • Cezary Mączka, Członek Zarządu, Dyrektor Pionu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Budimex

14:20 - 15:00 Debata

Millenialsi & robotyzacja & automatyzacja: zmiany na rynku pracy i w miejscu pracy
  • Zmiana w podejściu do pracownika pokolenia Y i pracownika Y do pracodawcy
  • Jak motywować pracowników Y? Jak i gdzie szukać talentów?
  • Pozytywny wpływ narzędzi AI i robotyzacji w kreowaniu miejsc pracy
Moderator:
  • Krzysztof Kazoń, Business Development Manager, Inzynierowie.com
Prelegenci:
  • Krystyna Matysiak, HR & Service Director, Board Member, Generali
  • Cezary Mączka, Board Member, Director of the Human Resource Management Division, Budimex
  • Tina Sobocińska, VP HR and Communication, DHL Parcel Poland
  • Adrian Witkowski, Współzałożyciel, Prezes, Gamfi

15:00 – 16:00 Lunch

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w agendzie.
Data aktualizacji: 28.09.2018 r.