Program VII edycji Big Data & AI: Think Big Congress

Dzień I – 17 października 2017

Część wspólna dla BIG DATA & AI : THINK BIG CONGRESS oraz SecureTech Congress

9:00 - 9:30 Rejestracja i poranna kawa


9:30 - 9:50 Uroczyste otwarcie Kongresów

Dariusz Kacprzyk, Współprzewodniczący Rady Programowej SecureTech Congress
Tomasz Motyl, Przewodniczący Rady Programowej BIG DATA & AI: Thinkg Big Congress

9:50 - 10:00 Wystąpienie otwierające

Krzysztof Silicki, Wiceminister Cyfryzacji ds. Cyberbezpieczeństwa

10:00 - 10:30 Keynote speech

Ralph Echemendia, The Ethical Hacker, CEO of Seguru

10:30 - 10:50 Wystąpienie przedstawiciela Ukrainy

Prof. Anatoly Maruschak, Director of Institute of Retraining and Professional Development*

Blok I

10:50 - 11:50 Debata: „Cyberpark Enigma” – przyszłość cyfrowa w biznesie w kontekście General Data Protection Regulation oraz rola Państwa w zapewnieniu cyberbezpieczeństwa

  • Europejskie rozporzadzenie i krajowe wdrożenia – biznes w nowych realiach
  • Jak przeorganizować procesy biznesowe w organizacji (aspekt technologiczny i ludzki)
  • Kara finansowa to nie wszystko. Jak utrata wizerunku przekłada się na dalsze straty?
  • Oczekiwania biznesu, sektora prywatnego i naukowego wobec instytucji państwowych w Polsce oraz oczekiwania instytucji państwowych wobec sektora niepublicznego – cele, założenia i długofalowe plany
  • Jak to robią praktycy? Skuteczna ochrona firmy i klientów – holistyczne podejście do cyberbezpieczeństwa
Moderator:
Anna Kobylańska, Counsel, Head of IP, New Technologies & Personal Data Protection Legal Practice, PwC Legal Pawłowski Żelaźnicki sp.k.

Prelegenci:
Mariusz Chudy, COO, Integrated Solutions
Michał Jarski, Vice President EMEA & Asia,Wheel Systems
Andrzej Lewiński, Prezes Zarządu Fundacji im. Józefa Wybickiego; Przewodniczacy Komitetu ds. ochrony danych osobowych, Krajowa Izba Gospodarcza
Grzegorz Małecki, były Szef Wywiadu, Dyrektor Programu Gospodarka i Energetyka, Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego

11:50 - 12:15 1:1 FireChat


12:15 – 13:00 Przerwa Networkingowa

BIG DATA & AI: Think Big Congress

Blok II

13:00 - 13:20 Case study

Tomasz Starzec, Account Manager, Amazon Web Services

13:20 – 14:30 Debata: Rewolucja technologiczna w biznesie. Zastosowanie Big Data i Sztucznej Inteligencji a rola człowieka.

  • Sztuczna inteligencja jako wiodący czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej. Robot zastąpi pracownika, czy będzie z nim pracował ramię w ramię? Czy należy obawiać się rewolucji na rynku pracownika
  • Sztuczna Inteligencja jako pracownik – jak przygotować swoją firmę i zasoby na „współpracę” z sztucznym mózgiem?
  • Realne koszty wdrożenia robotów w przedsiębiorstwie – w które działy funkcjonowania firmy warto zainwestować, aby koszty nie przekroczyły zysków?
  • Odpowiedzialność AI – robotyka, maszyny i systemy vs. podatki, przepisy prawne – kto powinien ponosić odpowiedzialność za funkcjonowanie AI – twórca, menager a może ona sama?
Moderator:
Aleksandra Przegalińska – Skierkowska, Adiunkt, Akademia Leona Koźmińskiego, Badaczka w Center For Collective Intelligence w MIT w Bostonie

Prelegenci:
Krzyszof Bajołek, Founder, Answear.com
Adam Fulneczek, Dyrektor Zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód, Warta
Tomasz Krupa, Head of Research, SentiOne
Tim Peters, Partner, Arthur D. Little
Artur Waliszewski, Regional Business Director CEE, Google

Blok III

14:30 – 14:50 Case study

Marek Zmysłowski, International Development Director, Unified Factory S.A.

14:50 – 15:00 Case study

Krzysztof Urban, Dyrektor Zarządzający, mytaxi.

15:00 – 16:00 Debata: Efektywne systemy informatyczne z wykorzystaniem Big Data

  • Budowa systemów hiperkonwergentnych - jak płynnie przeprowadzić biznes z tradycyjnych do nowoczesnych rozwiązań?
  • Czy sukces wdrożeń tkwi jedynie w odpowiedniej architekturze IT? Gdzie jeszcze upatrywać wyzwań?
  • Zyski vs koszty – kontrola kosztów transformacji IT przy tworzeniu centrów danych
  • Budowa rozwiązań AI od podstaw - czy sukces na tym polu odniesie jedynie biznes działający dotychczas na rozwiązaniach Big Data?
Moderator:
Sebastian Starzyński, Prezes, ABR SESTA, TakeTask

Prelegenci:
Paweł Marchelek, Technical Presales Manage, Samsung Electronics Polska
Tomasz Motyl, Chief Innovation Officer, Alior Bank
Krzysztof Sierota, Członek Zarządu, Wirtualna Polska
Artur Thielmann, Doradca zarządu, Atende
Adam Tychmanowicz, Pomysłodawca yanosik.pl, Prezes Primesoft Polska Sp. Z o.o.
Marek Zmysłowski, International Development Director, Unified Factory S.A.

16:00 - 17:00 Lunch

Dzień II – 18 października 2017

BIG DATA & AI : THINK BIG CONGRESS

8:30 - 9:00 Rejestracja i poranna kawa


9:00 - 9:20 Otwarcie II Dnia Kongresu


Blok I

9:20 - 9:40 Case study

Marcin Garbarczyk, Head of Strategy and Product Management IM Division, Samsung Electronics Polska

9:40 – 11:00 Debata: Sztuczna Inteligencja jako open source a budowa własnych rozwiązań – na co zwrócić uwagę?

  • Czy dostępne bezpłatne rozwiązania znajdą zastosowania jako baza do budowy własnych rozwiązań w biznesie, czy stanowią jedynie zabawkę edukacyjną dla uczniów?
  • Trening sztucznej inteligencji i zasilanie danymi – w jakim stopniu dla małych i średnich firm korzystna jest współpraca z dużym rynkowym podmiotem a w jakim zakup danych?
  • Jakie obszary oferują w najbliższym czasie największy potencjał dla komercyjnych zastosowań AI? Jakie warunki muszą być spełnione po stronie dostawców (i odbiorców) rozwiązań, aby zrealizować ten potencjał?
  • Czy infrastruktura hiperkonwergentna oznacza początek końca publicznej chmury?
Moderator:
Marcin Garbarczyk, Head of Strategy and Product Management IM Division , Samsung Electronics Polska

Prelegenci:
Norbert Biedrzycki, Digital Vice President, McKinsey
Jakub Janicki, Head of Customer Intelligence Division | AI | Big Data | CRM | Analytics, Mbank S.A.
Adam Szymański, Team Leader AI, G2A.COM
Janusz Wróbel, Prezes Zarządu, Neurosoft
Arkadiusz Ziemba, Członek Rady Nadzorczej, Algolytics

Blok II

11:00 – 11:20 Case study

Artur Pollak, Prezes Zarządu, APA Group

11:20 – 12:40 Debata:
Koegzystencja maszyn i ludzi w bankowości detalicznej i inwestycyjnej.

  • Konstrukcja portfeli inwestycyjnych – jak algorytmy wpłyną na poprawę określania profilu ryzyka, płynności i zarządzania aktywami?
  • Systemy wsparcia decyzji klienta – czy udostepnienie super inteligentnych rozwiązań do użytku publicznego poprawi, czy zepsuje rynek?
  • Zabezpieczenie organizacji od odpowiedzialności prawnej / finansowej – czy istnieje „wyjście awaryjne” dla niekorzystnych decyzji / działań podjętych przez algorytmy?
  • Wprowadzanie rozwiązań sprzedażowych – czy chatboty mogą stanowić samodzielne narzędzie, czy jednak część mechanizmów platform marketing automation?
  • Jak koordynować, sprawdzać i zasilać wiedzą „sztucznego” sprzedawcę? Czy wymagany jest nadzór człowieka?
Moderator: Borys Stokalski, Prezes, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

Prelegenci:
Bartosz Baziński, COO, współtwórca, SentiOne
Przemysław Cieszyński, Członek Zarządu, Bank Gospodarstwa Krajowego
Jacek Iljin, Dyrektor ds. Sprzedaży i Procesów Biznesowych Bankowości Detalicznej, mBank S.A
Michał Owczarek, Business Analyst, Innovation Expert, ING Bank Śląski
Urszula Antonkiewicz, Dyrektor Biura ds. Zarządzania Decyzjami Biznesowymi, City Handlowy
Artur Sierant, Prezes Zarządu, Notoria Serwis
Przedstawiciel Samsung *

12:40 - 13:10 Przerwa Networking’owa


Blok III

13:10 – 13:30 Case study

Jacek Mayer, Project Manager / Team Manager / Big Data Architect, Talex S.A

13:30 – 14:30 1:1 FireChat: Bilans zysków i wyzwań – zastosowanie Sztucznej Inteligencji w:

  • Automatyzacji procesów sprzedaży
  • Przemyśle
  • Handlu
  • Administracji publicznej
Moderator:
Piotr Buszka, CEO, Innect

Goście:
Tomasz Brożyna, Wiceprezes, Współzałorzyciel, Vintom
Szymon Kubicki, Co-founder, CEO, Predictail
Janusz Dygaszewicz, Dyrektor Departamentu Programowania i Koordynacji Badań, Główny Urząd Statystyczny
Marcin Olech, Marketing Services and New Technology Director, Carrefour Polska

Blok IV

14:30 – 14:50 Case study

Konrad Wypchło, Data Division Director, ITMAGINATION

14:50 – 16:00 Debata: Więcej, szybciej, skuteczniej - sztuczna inteligencja w handlu

  • Sztuczna inteligencja na zakupach – jak przekuć technologię w realne zyski?
  • Analizy zachowań klienckich – w jakich sposób mogą pomóc w optymalizacji oferty i lepszym zrozumieniu konsumenta?
  • Internet of Eyes – na co pozwoli rozpoznawanie marek, emocji, twarzy, zachowania?
  • Konwergencja handlu tradycyjnego i e-commerce – w jaki sposób połączenie AI ze światem IoT i Big Data redefiniuje interakcję z konsumentem
  • Efektywne i etyczne wykorzystanie AI – neuromarketing, reklama in-image i inne sposoby prezentacji oferty
Moderator:
Daniel Arak, Współzałożyciel, Członek Zarządu, ITMAGINATION

Prelegenci:
Paweł Gajda, Head of Analytics, MDS ap Tech
Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu I Dystrybucji
Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu, SARE
Artur Pollak, Prezes Zarządu, APA Group
Marek Skomorowski, Senior Manager – CRM & Customer Insights, AmRest

16:00 – 17:00 Lunch