Dzień I – 17 października 2017

Część wspólna dla BIG DATA & AI : THINK BIG CONGRESS oraz SecureTech Congress

9:00 - 9:30 Uroczyste otwarcie Kongresów


9:30 - 9:50 Wystąpienie otwierające

Krzysztof Silicki, Wiceminister Cyfryzacji ds. Cyberbezpieczeństwa*

9:50 - 10:20 Keynote speech

Ralph Echemendia, The Ethical Hacker, CEO of Seguru

10:20 - 10:40 Wystąpienie przedstawiciela Ukrainy

Prof. Anatoly Maruschak, Director of Institute of Retraining and Professional Development*

10:40 - 12:30 Blok I

Patron merytoryczny: Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego

10:40 - 11:55 Debata: „Cyberpark Enigma” – przyszłość cyfrowa w biznesie w kontekście General Data Protection Regulation oraz rola Państwa w zapewnieniu cyberbezpieczeństwa

  • Europejskie rozporzadzenie i krajowe wdrożenia – biznes w nowych realiach
  • Jak przeorganizować procesy biznesowe w organizacji (aspekt technologiczny i ludzki)
  • Kara finansowa to nie wszystko. Jak utrata wizerunku przekłada się na dalsze straty?
  • Oczekiwania biznesu, sektora prywatnego i naukowego wobec instytucji państwowych w Polsce oraz oczekiwania instytucji państwowych wobec sektora niepublicznego – cele, założenia i długofalowe plany
  • Jak to robią praktycy? Skuteczna ochrona firmy i klientów – holistyczne podejście do cyberbezpieczeństwa
Prelegenci:
Mariusz Baczyński, Dyrektor Sprzedaży Rozwiązań Cyberbezpieczeństwa w Europie Wschodniej, Cisco Systems Polska
Edyta Bielak-Jomaa, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych*
Maria Jose Campos, Członek Zarządu, Pion IT, Banku Millennium SA*
Grzegorz Małecki, były Szef Wywiadu, Dyrektor Programu Gospodarka i Energetyka, Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego
Leszek Maśniak, Chief Data Officer, Ministerstwo Cyfryzacji*
Jean-François Fallacher, Prezes Zarządu, Orange Polska*
Grzegorz Szatkowski, Wiceprezes Zarządu, Ergo Hestia*

11:55 - 12:15 1:1 FireChat


12:30 – 13:00 Przerwa Networkingowa


13:00 - 13:20 Case study

Tomasz Starzec, Account Manager, Amazon Web Services

13:20 – 14:20 Debata

Rewolucja technologiczna w biznesie. Zastosowanie Big Data i Sztucznej Inteligencji a rola człowieka.
Gospodarz: Aleksandra Przegalińska-Skierkowska
  • Sztuczna inteligencja, jako wiodący czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej. Robot zastąpi pracownika czy będzie z nim pracował ramię w ramię? Czy należy obawiać się rewolucji na rynku pracownika
  • Sztuczna Inteligencja, jako pracownik – jak przygotować swoją firmę i zasoby na „współpracę” z sztucznym mózgiem?
  • Realne koszty wdrożenia robotów w przedsiębiorstwie – w które działy funkcjonowania firmy warto zainwestować aby koszty nie przekroczyły zysków?
  • Odpowiedzialność AI – robotyka, maszyny i systemy vs. podatki, przepisy prawne – kto powinien ponosić odpowiedzialność za funkcjonowanie AI – twórca, menager a może ona sama?
Prelegenci:
Aleksandra Przegalińska – Skierkowska, Adiunkt, Akademia Leona Koźmińskiego, Badaczka w Center For Collective Intelligence w MIT w Bostonie (moderator)
Krzyszof Bajołek, Founder, Answear.com
Jagoda Prętnicka, Head of PR & Comm CEE at SentiOne, SentiOne
Tim Peters, Partner, Arthur D. Little

14:20 – 14:30 Pytania uczestników


14:30 – 14:50 Case study


14:50 – 15:50 Debata:
Efektywne systemy informatyczne z wykorzystaniem Big Data

  • Budowa systemów hiperkonwergentnych - jak płynnie przeprowadzić biznes z tradycyjnych do nowoczesnych rozwiązań?
  • Czy sukces wdrożeń tkwi jedynie w odpowiedniej architekturze IT? Gdzie jeszcze upatrywać wyzwań?
  • Zyski vs koszty – kontrola kosztów transformacji IT przy tworzeniu centrów danych
  • Budowa rozwiązań AI od podstaw - czy sukces na tym polu odniesie jedynie biznes działający dotychczas na rozwiązaniach Big Data?
Prelegenci:
Krzysztof Sierota, Członek Zarządu, Wirtualna Polska
Artur Thielmann, Doradca zarządu, Atende
Tomasz Motyl, Chief Innovation Officer, Alior Bank
Adam Tychmanowicz, Pomysłodawca yanosik.pl, Prezes Primesoft Polska Sp. Z o.o.

15:50 – 16:00 Pytania uczestników


16:00 - 17:00 Lunch

Dzień II – 18 października 2017

BIG DATA & AI : THINK BIG CONGRESS

9:00 - 9:20 Rozpoczęcie II Dnia Kongresu


9:20 - 9:40 Case study

Marcin Garbarczyk, Head of Strategy and Product Management IM Division, Samsung Electronics Polska

9:40 – 10:40 Debata:
Sztuczna Inteligencja, jako open source a budowa własnych rozwiązań – na co zwrócić uwagę?

Gospodarz: Samsung
  • Czy dostępne bezpłatne rozwiązania znajdą zastosowania, jako baza do budowy własnych rozwiązań w biznesie czy stanowią jedynie zabawkę edukacyjną dla uczniów?
  • Trening sztucznej inteligencji i zasilanie danymi – w jakim stopniu dla małych i średnich firm korzystna jest współpraca z dużym rynkowym podmiotem a w jakim zakup danych?
  • Jakie obszary oferują w najbliższym czasie największy potencjał dla komercyjnych zastosowań AI? Jakie warunki muszą być spełnione po stronie dostawców (i odbiorców) rozwiązań, aby zrealizować ten potencjał?
  • Czy infrastruktura hiperkonwergentna oznacza początek końca publicznej chmury?
Moderator:
Marcin Garbarczyk, Head of Strategy and Product Management IM Division , Samsung Electronics Polska

Prelegenci:
Janusz Wróbel, Prezes Zarządu, Neurosoft
Arkadiusz Ziemba, CEO, Algolytics
Adam Szymański, Team Leader AI, G2A
Przedstawiciel MDS ap Tech *

10:40 – 10:50 Pytania uczestników


10:50 – 11:10 Case study

Marek Zmysłowski, International Development Director, Unified Factory S.A.

11:10 – 12:30 Debata:
Koegzystencja maszyn i ludzi w bankowości detalicznej i inwestycyjnej.

  • Konstrukcja portfeli inwestycyjnych – jak algorytmy wpłyną na poprawę określania profilu ryzyka, płynności i zarządzania aktywami?
  • Systemy wsparcia decyzji klienta – czy udostepnienie super inteligentnych rozwiązań do użytku publicznego poprawi czy zepsuje rynek?
  • Zabezpieczenie organizacji od odpowiedzialności prawnej / finansowej – czy istnieje „wyjście awaryjne” dla niekorzystnych decyzji / działań podjętych przez algorytmy?
  • Wprowadzanie rozwiązań sprzedażowych – czy chatboty mogą stanowić samodzielne narzędzie czy jednak część mechanizmów platform marketing automation?
  • Jak koordynować, sprawdzać i zasilać wiedzą „sztucznego” sprzedawcę? Czy wymagany jest nadzór człowieka?
Prelegenci:
Artur Sierant, Prezes Zarządu, Notoria Serwis
Justyna Kesler, Wiceprezes Zarządu, ING Bank Śląski
Jagoda Prętnicka, Head of PR & Comm CEE, SentiOne
Przedstawiciel Samsung *

12:30 – 12:40 Pytania uczestników


12:40 - 13:10 Przerwa Networking’owa


13:10 – 13:30 Case study


13:30 – 14:30 1:1 FireChat

Moderator:
Piotr Buszka, CEO, Innect

Goście:
Guillame de Colonges, Prezes Zarządu, Carrfour Polska
Janusz Dygaszewicz, Dyrektor Departamentu Programowania i Koordynacji Badań, Główny Urząd Statystyczny

14:30 – 14:50 Case study

Daniel Arak, Co-Founder and Board Member, ITMAGINATION

14:50 – 15:50 Debata:
Więcej, szybciej, skuteczniej - sztuczna inteligencja w handlu

Gospodarz: ITMAGINATION
  • Sztuczna inteligencja na zakupach – jak przekuć technologię w realne zyski?
  • Analizy zachowań klienckich – w jakich sposób mogą pomóc w optymalizacji oferty i lepszym zrozumieniu konsumenta?
  • Internet of Eyes – na co pozwoli rozpoznawanie marek, emocji, twarzy, zachowania?
  • Konwergencja handlu tradycyjnego i e-commerce – w jaki sposób połączenie AI ze światem IoT i Big Data redefiniuje interakcję z konsumentem
  • Efektywne i etyczne wykorzystanie AI – neuromarketing, reklama in-image i inne sposoby prezentacji oferty
Moderator:
Daniel Arak, Co-Founder and Board Member, ITMAGINATION

Prelegenci:
Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu, SARE
Artur Pollak, Prezes Zarządu, APA Group
Jakub Wojtakajtis, Szef zespołu Business Inteligence, OLX Group

15:50 – 16:00 Pytania uczestników


16:00 – 17:00 Lunch