Program VIII edycji Big Data & AI Congress

Dzień I – 18 kwietnia 2018

Część wspólna dla Big Data & AI Congress oraz SecureTech Congress

9:00 - 9:30 Rejestracja


9:30 - 9:45 Uroczyste Otwarcie Kongresu

  • Dariusz Kacprzyk, Współprzewodniczący Rady Programowej SecureTech Congress, Prezes Zarządu, MCX Pro
  • Tomasz Motyl, Przewodniczący Rady Programowej Big Data & AI Congress

9:45 - 10:00 Wystąpienie Gościa Honorowego

  • Robert Kroplewski, Pełnomocnik Ministra Cyfryzacji ds. Społeczeństwa Informacyjnego, Ministerstwo Cyfryzacji

10:00 - 10:30 Wystąpienie Gościa Specjalnego

  • Justin Kolenbrander, Head of FBI Office in Poland

Big Data, AI i Security
– trendy na rynku i efektywne wykorzystanie w biznesie

  • Wykorzystanie AI w cyberbezpieczeństwie – na jakim etapie rozwoju jesteśmy oraz jakie trendy panują w budowaniu inteligentnych zabezpieczeń?
    • Algorytm Machine Learning - w jaki sposób obniżyć poziom szumu/FP w SOC
    • Możliwości efektywnego wykorzystania Machine Learning oraz Sztucznej Inteligencji w kreowaniu nowoczesnych zautomatyzowanych systemów zabezpieczeń
  • Nowoczesna technologia kognitywna, jako pomoc w walce z cyberprzestępcami– efektywność SIEM III generacji i ochrona BIG DATA
  • Wymagający konsument pokolenia Z – jak spożytkować spersonalizowane dane o użytkowniku i jak go zabezpieczyć?

10:30 - 11:45 Debata

Moderator:
  • Mariusz Laurisz, Prezes Zarządu Wydawnictwa ITReseller, Redaktor Naczelny
Prelegenci:
  • Dr Mariusz Cholewa, Prezes Zarządu, Biuro Informacji Kredytowej
  • Dariusz Kacprzyk, Współprzewodniczący Rady Programowej, Prezes Zarządu, MCX Pro
  • Robert Kroplewski, Pełnomocnik Ministra Cyfryzacji ds. Społeczeństwa Informacyjnego, Ministerstwo Cyfryzacji
  • Adam Szymański, CTO, Nethone

11:45 – 12:25 Przerwa networkingowa

Big Data & AI Congress

Czym jest AI i Machine Learning? Tajniki mechanizmów i narzędzi

  • Czym jest ML, AI i na czym opiera się ich działanie? Zagadka sieci neuronowych
  • Zmiany, zmiany, zmiany – jak było kiedyś, jak jest dziś
  • Czy każdy z nas ma możliwości stworzyć własne narzędzia?
  • Zależności łączące IoT, big data, ML, AI
  • Znane i nieznane limity zastosowania
  • Jak nie zginąć w zalewie danych

12:25 – 12:45 Use case

Oracle Artificial Intelligence and Machine Learning – Achieve more than you thought possible
  • Tomasz Przybyszewski, Sr. Manager for Analytics – Central& Easter Europe, CIS, Central Asia, Oralce

12:45 – 13:00 Use case

Jak zastosować AI aby zautomatyzować nawet do 80% rozmów w kanale tekstowym? Deep learning dla obsługi klienta.
  • Bartosz Baziński, Założyciel, COO, SentiOne

13:00 – 13:15 Use case

CRM Enrichment, czyli jak w praktyce wykorzystać dane zewnętrzne do wzbogacania systemów CRM? Case studies dla klienta z branży finansowej
  • Piotr Prajsnar, CEO, Cloud Technologies

13:15 – 14:00 Debata

Moderator:
  • Norbert Biedrzycki, McKinsey Digital Vice President, McKinsey Company
Prelegenci:
  • Andrzej Pacek, Head of Technology & Data, Royal Bank of Scotland
  • Piotr Prajsnar, Prezes Zarządu, Cloud Technologies
  • Jakub Romanowski, Head of R&D, Senfino
  • Artur Thielmann, Doradca Zarządu, Atende S.A.

Korzyści analizy big data i zastosowania AI okiem klienta

Panel złożony z FireChatów/use casów

14:00 – 14:15 Use case

Data science w bankowości
  • Paweł Sarna, Head of Risk Technology and Information Deartment, Bank Zachodni WBK

14:15 – 14:30 Use case

Multichanneling – jak za pomocą nawigacji ścieżek zakupowych klienta połączyć świat digital i offline
  • Grażyna Oliwa-Piotrowska, Prezes Zarządu, Virgin Mobile

14:30 – 14:45 Use case

Right point, czyli badanie ile trzeba zobaczyć reklamy, aby była skuteczna
  • Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group

14:45 – 15:00 Use case

Big Data nie tylko w usługach finansowych
  • Dr Mariusz Cholewa, Prezes Zarządu, Biuro Informacji Kredytowej S.A.

15:00 – 15:15 Use case

Big Data w świecie reklamy Digital OOH
  • Damian Rezner, Dyrektor ds. Innowacji, Screen Network

15:15 – 16:15 Lunch

Dzień II – 19 kwietnia 2018

9:00 - 9:30 Rejestracja i poranna kawa

Wymagania formalno-prawne dyrektywy RODO i PSD2 w poszczególnych sektorach – praktyczne podejście

  • Obowiązki nakładane przez regulacje w poszczególnych sektorach
  • Profilowanie w kontekście RODO
  • Wpływ na omnichanel, programy lojalnościowe
  • Konsekwencje braku spełnienia wymogów prawnych
  • Jednolity plik kontrolny

9:30 – 10:15 Debata

Moderator:
  • Witold Abramowicz, Honorowy Przewodniczący Rady Programowej Big Data & AI Congress, Kierownik Katedry Informatyki Ekonomicznej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Prelegenci:
  • Renata Juszkiewicz, Prezes, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
  • Krzysztof Sierota, Członek Zarządu, Grupa Wirtualna Polska
  • Filip Kata, Modern Application, DELL EMC
  • Michał Grabowski, Radca Prawny, Alior Bank

Sukces dzięki inwestycjom w analizę danych – korzyści z big data i AI dla firm

Panel złożony z FireChatów/use casów

10:15 – 10:40 Use case

  • Wojciech Chmielewski, Doświadczony Manager, EY, Lider Zespołu Doradztwa Digital & Technology Enablement
  • Michał Gdak, Menadżer, EY, Dział Doradztwa Digital & Technology Enablement

10:40 – 11:00 Use case

Co zrobić, aby Big Data nie była chybioną inwestycją
  • Paweł Wyborski, CEO, QuarticON

11:00 – 11:20 Use case

Przykład zastosowania big data, AI na podstawie serwisu internetowego
  • Wojciech Maciejewski, Global Business Development Manager, Grey Wizards

11:20 – 11:40 Use case

Jak za pomocą Big Data zwiększyć efektywność pracowników administracji publicznej na przykładzie Słowenii
  • Bartosz Charliński, Big Data, DELL EMC

11:40 – 12:00 Use case

Ocena wiarygodności klienta w oparciu o modele predykcyjne
  • Magda Benbenek, Biuro Ryzyka Kredytowego Klienta MSP, PKO BP

12:00 – 12:30 Przerwa networkingowa

Era automatyzacji usług

  • Potencjalne obszary automatyzacji w różnych modelach biznesowych/branżach
  • Czy rozwój AI zmierza do zastąpienia człowieka
  • Przyszłość pracy w kontekście AI – 5, 10, 50 lat

12:30 – 12:40 Use case

AI, a praca marketerów
  • Jacek Dąbrowski, Chief AI Officer, Synerise

12:40 – 12:50 Use case

Zastosowanie AI w medycynie i telemedycynie
  • Paweł Sieczkiewicz, CEO, Telemedi.co

12:50 – 13:05 Use case

Przyszłość systemów płatniczych
  • Juho Wallenius, Chief Marketing Officer, Mash Group

13:05 – 14:00 Debata

Moderator:
  • Krzysztof Blusz, Global Expansion Director, Synerise
Prelegenci:
  • Jacek Dąbrowski, Chief AI Officer, Synerise
  • Paweł Sieczkiewicz, CEO, Telemedi.co
  • Maciej Witucki, Przewodniczący Rady Nadzorczej Orange Polska, Prezes Zarządu Work Service S.A.
  • Juho Wallenius, Chief Marketing Officer, Mash Group

Przyszłość AI i Machine Learning

  • Wpływ automatyzacji i robotyzacji na rynek pracy i produkcję
  • Przegląd nowych rozwiązań
  • Luka kompetencyjna „rynku big data i AI” – jak zorganizować zespoły zajmujące się analityką big data? Jak zarządzać unikalnymi kompetencjami? Jakie są główne ograniczenia i wąskie gardła?
  • Etyka AI w kontekście rozwoju autonomicznych agentów, samochodów…
  • Opodatkowanie robotów, bezwarunkowy dochód podstawowy

14:00 – 14:15 Use case

Budowa cyfrowego zaangażowania za pomocą nowych technologii
  • Jacek Figuła, Chief Commercial Officer, Billon

14:15 – 14:40 Use case

Biznesowe zastosowanie VR, AR oraz przyszłość technologii
  • Anna Tryfon-Bojarska, Head of Innovation & Technology, Skanska S.A.

14:40 – 15:30 Debata

Moderator:
  • Kacper Nosarzewski, Business Development Director, 4CF
Prelegenci:
  • Filip Kata, Modern Application, DELL EMC
  • Andrzej Osuch, Dyrektor Transformacji Biznesowej, LUX MED
  • Krzysztof Pawlus, Współzałożyciel, CTO, SALESmanago
  • Anna Tryfon-Bojarska, Head of Innovation & Technology, Skanska S.A.

15:30 – 16:30 Lunch

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w agendzie.
Data aktualizacji: 17.04.2018 r.