W dniach 17-18 października 2017 r. w Hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się już 7. edycja Konferencji BIG DATA & AI: Think Big Congress. Wydarzenie to stanowi unikalne, prestiżowe i ugruntowane na rynku spotkanie najważniejszych przedstawicieli kluczowych dla gospodarki sektorów biznesu, administracji rządowej i samorządowej, mediów oraz nauki. Tegoroczna edycja zgromadziła 321 uczestników, którzy wzięli udział w 6 panelach dyskusyjnych, 5 firechat’ach oraz 12 wystąpieniach indywidualnych, aktywnie realizowanych przez 56 prelegentów.

Uroczystego otwarcia Kongresów, podczas wspólnej części BIG DATA i SecureTech Congress, dokonali: Dariusz Kacprzyk, Współprzewodniczący Rady Programowej SecureTech Congress oraz Tomasz Motyl, Przewodniczący Rady Programowej BIG DATA & AI: Thinkg Big Congress. Zgromadzeni uczestnicy mieli przyjemność wysłuchać wystąpienia Krzysztofa Silickiego, Wiceministra Cyfryzacji ds. Cyberbezpieczeństwa, a następnie światowej sławy hakera – Ralpha Echemendia, pracującego dla takich koncernów jak NASA, Google, Microsoft oraz najważniejszych nazwisk Hollywood oraz prof. Anatoly’a Maruschaka, który opowiedział o kulisach głośnego ataku hakerskiego na Ukrainie latem br. Część wspólną zwieńczyła dyskusja panelowa dotycząca przyszłości cyfrowej w biznesie w kontekście General Data Protection Regulation (RODO).

Podczas pierwszego panelu konferencji dyskutowano na temat rewolucji technologicznej w biznesie, a dokładniej zastosowania Big Data i Sztucznej Inteligencji oraz roli człowieka w perspektywie współpracy z robotami. Podczas kolejnego bloku omawiano natomiast efektywne systemy informatyczne z wykorzystaniem Big Data.
Drugi dzień konferencji rozpoczęto rozważaniami nad najważniejszymi aspektami Sztucznej Inteligencji jako open source i budową własnych rozwiązań. Następnie, uczestnicy mieli szansę dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy na temat koegzystencji maszyn i ludzi w bankowości detalicznej i inwestycyjnej. Podczas późniejszych FireChat’ów omawiano bilans zysków i wyzwań jakie, w poszczególnych sektorach, niesie ze sobą zastosowanie Sztucznej Inteligencji.
Ostatnia, zamykająca konferencję debata dotyczyła zastosowania sztucznej inteligencji w handlu, a dokładniej możliwości usprawnienia za jej pomocą relacji z konsumentem oraz zwiększenia zysków.

Wśród prelegentów VII edycji BIG DATA & AI: Think Big Congress znaleźli się, m.in.:

  • Krzysztof Bajołek, Founder, Answear.com;
  • Daniel Arak, Współzałożyciel, Członek Zarządu, ITMAGINATION;
  • Aleksandra Przegalińska-Skierkowska, Adiunkt, Akademia Leona Koźmińskiego, Badaczka w Center For Collective Intelligence w MIT w Bostonie;
  • Norbert Biedrzycki, Digital Vice President, McKinsey;
  • Janusz Dygaszewicz, Dyrektor Departamentu Programowania i Koordynacji Badań, Główny Urząd Statystyczny;
  • Przemysław Cieszyński, Członek Zarządu, Bank Gospodarstwa Krajowego;
  • Marcin Garbarczyk, Head of Strategy and Product Management IM Division, Samsung Electronics Polska;
  • Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji;

Zachęcamy do zapoznania się z fotorelacją wydarzenia.

Organizatorem wydarzenia jest MMC Polska.

Kontakt:
BIG DATA & AI : Think Big Congress: Tomasz Petruk || t.petruk@mmcpolska.pl || + 48 883784084